Iedere opdracht is anders en vraagt om een persoonlijke benadering.
Voordat ik begin met ontwerpen wil ik u en uw bedrijf beter leren kennen.
Ik ga op zoek naar de essentie van uw merk of bedrijf.
Vaak helpt het nog meer te zien, door met een andere invalshoek te kijken.
Een ontdekkingsreis om te achterhalen wat uw bedrijf bijzonder en onderscheidend
maakt van de rest. Wat wilt u bereiken en waarom?
Wat is uw visie, maar vooral wat is uw kracht?
Uw kracht wordt samengevat in beeldspraak die daarbij past. Dat is een creatief proces waarbij ik zoek naar nieuwe wegen in plaats van de geijkte paden.
Niet persé precies doen wat er gevraagd wordt, maar net dat stapje verder denken. Verwachtingen trachten te overtreffen.
De ideeën vertaal ik concreet in een logo, grafisch drukwerk en/of website.
U krijgt een onderscheidend effectief ontwerp, waarbij uw boodschap duidelijk wordt uitgedragen. Door de kracht van uw merk of bedrijf uiteindelijk tot een beleving te maken, door via diverse off- en online middelen de interactie met de doelgroep op te zoeken,
haal je het maximale uit je communicatie, wat vervolgens bijdraagt aan naamsbekendheid en een eigen identiteit.